Wednesday 7 November 2012

Set Berpantang/Confinement Set Shaklee

Mengapa pilih SET BERPANTANG SHAKLEE??

1) Vitamin B-Complex (120 tabs)
    Vitamin B-Complex bertindak sebagai penenang dan mengelakkan stress/meroyan di kalangan ibu berpantang. Ia juga berupaya meningkatkan pembentukan sel darah merah dan sangat penting untuk menukarkan makanan menjadi tenaga. Ibu-ibu akan merasa lebih bertenaga dan kurang letih.Vitamin ini turut memelihara kulit dari dalam dan penting untuk kecantikan.

2) Vita-Lea + Zat Besi (120 tabs)
    Vita-Lea membekalkan 23 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh, tetapi sukar diperolehi sewaktu berpantang kerana kebanyakkan makanan perlu dielakkan sewaktu di dalam pantang. Zat besi pula sangat diperlukan oleh tubuh untuk menghasilkan sel darah merah, bagi menggantikan kehilangan darah semasa proses bersalin. Ibu-ibu yang kekurangan vitamin ini akan kelihatan pucat, letih dan tidak bermaya.

3) Vita-C (180 tabs)
     Sangat penting untuk penyembuhan luka jahitan serta membaik pulih tisu yang rosak selepas bersalin. Juga penting untuk meningkatkan sistem pertahanan badan kerana sebiji Vita-C Shaklee menyerupai kandungan vitamin c di dalam 7 biji oren. Vitamin C juga penting dalam membentuk kolagen dan penting dalam kecantikan kulit.

4) Zinc Complex (120 tabs)
    Sangat penting untuk membaik pulih luka jahitan dan luka dalaman. Makanan yang kaya dengan zink ialah ikan haruan. Pengambilan zink setiap hari adalah pilihan yang tepat bagi ibu berpantang. Zink juga membantu mengatasi masalah 'kedinginan' selepas bersalin dan pengambilan zink bagi ibu yang menyusu akan menjamin bayi membesar dengan optimum.

Dan untuk penyusuan, anda digalakkan mengambil ESP. Ia merupakan protein soya yang sangat membantu ibu-ibu menyusu di samping mengekalkan kesihatan ibu dan bayi.

Dan jika anda mengalami sembelit semasa berpantang, anda juga dinasihatkan untuk mengambil OsteMatrix dimana ia membantu untuk melawaskan.


Sekiranya anda berminat untuk mencuba produk ini, boleh hubungi saya melalui:-
SMS - 019-317 8767
E-mail - ihartbeauty.gallery@gmail.com

No comments:

Post a Comment