Wednesday 8 August 2012

TESTIMONIAL PENGGUNA JAD & JPD


1) Hari pertama memasukkan JAMU SUSUK PENGANTIN DARA beliau merasa mudah (longgar) bermula dari saat itu hingga ke hari ketiga ketika beliau mengeluarkan KOTORAN ini beliau merasa ketat dan rapat ..alhamdulillah MISSION TERCAPAI.. setelah sele
sai menggunakan JAMU SUSUK PENGANTIN DARA.. Ini adalah kotoran yang keluar daripada salah seorang customer saya...kini beliau x sabar menunggu kepulangan suaminya minggu depan untuk menguji keberkesanannya.. pada nana KEPUASAN suami adalah penting.. tetapi KESIHATAN juga amat penting, bayangkan kalau kotoran in terperam lama di dalam miss v dia.. kesian diri dan suaminya... mudah2an berkekalan InsyaAllah =)


2) TESTIMONI CUSTMR
ITEM :SUSUK PENGANTIN
JAMU AKU DARA
MAGIC POWDER
Salam..akk,sy dh mkn habis pengantin dara..arini ari ketiga saya mkn pengantin.dah boleh korek ke..? Ada rasa macam benda nak kuar..
- Kak...saya dah korek kuarkan semua.ada ketul lendir keputihan kuar..masa nk korel kuar td..x boleh nak masuk..ketat,tapi saya tak tahan,sbb rasa ketul tu..tarik je bg kuar..
- Skg saya rs ok..kering jer rasa..gatal2 pun dah xde..
Akk...thanks tau..rasa lega bila masalah keputihan yang selama ni manghantui dah kuar tadi..walaupn tak kuar semua lagi..tp atleast tau jgk ubat ni berkesan.maknanya...start mlm ni mkn jamu aku dara plak..


3) 
Salam kak...nk tny...sy da gne jsd niyh....nk tny apa mende yg kuar dr miss v sy niyh.....sbb sy peyed x regular then doc scan kte ada cam sesuatu hmpr ngn rahim sy besar 2cm gitu...then sy mmg de kepu
tihn sket........so, ssh nk preggy.....tp bile mkn n msokkn jsd....dia kua......bley akk explain sket...pastukan kak....smlm gak sy jmp doc mntk scan...skali doc tgk yg mende kt lam rahim sy tu mmg da clear...memula doc suh sy wat dnc tuk kuakan sbb peyed sy kua x bnyk.......so, now sy continue mkn jamu tu kak eyh....tp kan kak skrg nie sy dah peknen 7 miggu...ya allah seronok tu hanya ALLAH SWT saja yg tahu...dah 6 thn sy tggu...


4) 
Ni kali kedua saya guna JPD, disebabkan saya ada masalah tidak period sejak guna Implan ...semalam sy korek la...ini la hasilnya, ada sedikit darah ketul/cair....tp yg paling best...hari ni saya Period..bestnya...patutla asyik ngilu je dari pagi tadi, pastu asyik rasa lenguh2 je...saya suka saya suka.


5) Ini antara testimoni kami dr bahau,,, br insert kekal dara kuar benda cmni ... belum pun mkn lg,, klu mkn x tau aper yg kuar,, aper pun JSD memang TERBAEEEKKKK...
siapa yg nk sihat , bersih sila pm segera... jgn nnti harap cantik lawa,, tp yg tut2 x bersih pun x leh gak...


No comments:

Post a Comment